Odborné články Články s klíčovým slovem „mýtus“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
mýtus
Články (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání Spomocník
13. 1. 2025 0x 982x

Eliminuje AI vlastní poznávání?

Informace o návrhu známého amerického experta na vzdělávací technologie A. J. Julianiho na revizi Puentedurova SAMR modelu.
Základní vzdělávání
13. 11. 2024 0x 809x

Energetické nápoje

Aktivita pro žáky zaměřená na téma zdraví, pomáhá žákům pochopit a bořit mýty k tématu energetických nápojů. Využívá digitální technologie k anonymnímu sdílení, vyhledávání informací a tvorbě…
Základní vzdělávání Spomocník
12. 6. 2023 3x 2051x

Může být mýtus užitečný?

Výběr myšlenek z diskuze, která se rozvinula na základě publikování knihy Martina Wellera Metaphors of Edtech, o níž Spomocník informoval v článku Wellerovy metafory vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 12. 2021 2x 2748x

Mýtus pedagogické neutrality technologií

Zamyšlení nad tím, zda a jak technologie ovlivňují naše výukové postupy.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 4. 2020 0x 3742x

4 mýty o budoucnosti podle Spencera

Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Gymnaziální vzdělávání
13. 2. 2018 0x 16815x

Ageismus. Mýty a stereotypy o stáří a stárnutí

Článek nabízí pohled na mýty a stereotypy spojené se stářím a stárnutím.
Základní vzdělávání
27. 8. 2014 0x 12772x

Jak děti naučit, co je to ageismus

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.
Základní vzdělávání
24. 1. 2011 1x 34814x

Pohádky a jejich vliv na psychický vývoj dítěte

Příspěvek se zaměřuje na definici pohádky a její místo v dětské literatuře, typické rysy pohádkových vyprávění, psychologii v pohádkách, historii pohádek a porovnávání pohádek a mýtů. Vysvětluje…
Základní vzdělávání
29. 7. 2008 0x 15839x

Jak žáky naučit, co to je ageismus

Popisovaná aktivita je určena pro žáky 8. a 9. ročníku, učitel pracuje s pojmy ageismus, předsudek, stereotyp, diskriminace, mýtus. Stěžejní je diskuse a volné psaní žáků o předsudcích o stáří.
Zobrazeno 9 z 9 položek