Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání
18. 9. 2018 0x 2698x
Inspirace pro zkvalitňování výuky přírodovědných předmětů a matematiky – vzdělávání pedagogů ZŠ a SŠ
Česká školní inspekce připravila pro pedagogy základních a středních škol specifický vzdělávací program, jehož cílem je nabídnout učitelům podrobnější seznámení s uvolněnými úlohami z mezinárodních…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 1. 2017 7x 10948x
PISA 2018 a globální kompetence
Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání
8. 11. 2011 0x 6300x
Studie k problematice matematické gramotnosti v základním vzdělávání – 2. část
Článek přináší druhou část studie k problematice matematické gramotnosti v základním vzdělávání. Předkládá informace z mezinárodních výzkumů matematické gramotnosti a její pojetí v zahraničních…
Základní vzdělávání
11. 7. 2011 0x 7140x
Přírodovědná gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 4–5
Článek přináší další dvě komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický…
Základní vzdělávání
11. 7. 2011 0x 8788x
Přírodovědná gramotnost - Inspirace pro výuku: Úloha 1-3
Článek přináší tři komentované úlohy z výzkumů TIMSS a PISA ke zjišťování přírodovědné gramotnosti žáků. Text je přejat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v…
Základní vzdělávání
9. 6. 2011 0x 8848x
Matematická gramotnost – Inspirace pro výuku
Článek přináší kapitolu Inspirace pro výuku, která se vztahuje k matematické gramotnosti. Text byl převzat z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.
Základní vzdělávání
17. 1. 2009 0x 6265x
V čem se zhoršujeme? (TIMSS 2007)
Příspěvěk přináší výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007 zaměřeného na matematiku a přrodní vědy a zamýšlí se nad jeho výsledky.
Zobrazeno 7 z 7 položek