NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9813)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9813
položek
Zpět
1
...
751
752
753
754
755
756
...
818
Další
Základní vzdělávání
2. 11. 2006
0x
8176x
Rozhovor s Ing. Martinem Klusáčkem
Rozhovor s personálním ředitelem firmy Huhtamaki ČR, a.s.
Základní vzdělávání
2. 11. 2006
0x
16478x
Trestní odpovědnost
Na základě dvou skutečných žádostí vězňů o milost, kterým by jinak hrozil trest smrti, se žáci rozhodují, komu a proč by milost umožnili. Současně si uvědomí, jak je z lidského hlediska takřka…
Základní vzdělávání
1. 11. 2006
1x
29612x
Zátiší jako vztah mezi objekty
Reflexe tvůrčí činnosti žáků založené na hledání osobitého přístupu k vnímání, tvorbě a interpretaci zátiší - výběr prostředí a objektů, hledání "obrazu" zátiší, uplatnění objektů v komunikaci,…
Základní vzdělávání
1. 11. 2006
1x
20627x
Barva, materiál a textura v oděvu
Příspěvek se zabývá využitím barvy při tvorbě oděvu jako prostředku komunikace ve veřejném prostoru a uplatněním materiálu a textury při stylizaci divadelní postavy. Součástí prezentace je i reflexe…
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 10. 2006
0x
2676x
Nadace MacArthura investuje 50 milionů do výzkumu vzdělávacích technologií
Nadace Johna D. a Catherine T. MacArthurových oznámila úmysl věnovat v příštích pěti letech 50 milionů dolarů na sérii výzkumů, jež budou zkoumat vliv digitálních médií na děti a na jejich schopnost…
Gymnaziální vzdělávání
30. 10. 2006
0x
11235x
Digitalizace
Princip přenosu informací pomocí elektrického signálu a rozdíl mezi přenosem digitálním a analogovým.
Gymnaziální vzdělávání
30. 10. 2006
0x
11687x
Několik pokusů s Teslovým transformátorem
Popis několika jednoduchých pokusů s Teslovým transformátorem.
Základní vzdělávání
30. 10. 2006
0x
42190x
Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání
Článek poskytuje informace o domácím vzdělávání, objasňuje a zpřesňuje pojmy s ním spojené, ale především se zabývá portfoliovým hodnocením - jeho formou a významem. Autorka svá tvrzení dokládá svou…
Základní vzdělávání
30. 10. 2006
0x
20671x
Proč jsou moře slaná?
Příspěvek přináší návod, jak jednoduše, ale účinně odpovědět žákům na některé základní otázky zemské hydrosféry - pomocí internetu či encyklopedie a pracovního listu, který žáci sami vyplňují.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 10. 2006
0x
2570x
Prestižní výzkum má odhalit význam vzdělávacích technologií
Vedoucí představitelé Austrálie, USA a Velké Británie se na nedávné konferenci IT Global Summit 2006 dohodli na realizaci společného výzkumu, který má ověřovat nové metody zkoumání vlivu technologií…
Základní vzdělávání
27. 10. 2006
0x
18184x
Autoevaluace ve škole
Článek podává návod, jak správně nastavit cíle školy tak, aby byly realizovatelné, a tím i kritéria autoevaluace.
Základní vzdělávání
27. 10. 2006
0x
12274x
Praktický příklad k vlastnímu hodnocení školy - průběh vzdělávání
Přinášíme ukázku, jak lze rozpracovat kritéria a jejich hodnotící stupně v oblasti autoevaluace, která se zaměřuje na průběh vzdělávání.
Zobrazeno
12
z
9813
položek
Zpět
1
...
751
752
753
754
755
756
...
818
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025