6-11 min
Opakovací testík na názvosloví
Příklad instrukcí:
Jde o zodpovědnost - sami si zvolíte obtížnost, jde o nácvik reálného odhadu vašich možností, máte 4 minuty, nemusíte stihnout vše, na jedničku stačí 45 bodů z 56, na dvojku ... Jde o vaši volbu obtížnosti. Někdo můžete začít lehkými příklady a pak pokračovat, nebo můžete začít těžšími od konce, pokud si více věříte, příklady na konci mají vyšší bodové ohodnocení...... dotazy?
19-45 min (do konce 1. hodiny)
Vysvětlit důkladně aktivitu pravda x nepravda. Každý dostane 50 výroků a rozhodne se, zdali se jedná o pravdivý výrok či nikoliv.
45-60 min
Žáci utvoří dvojice a porovnají své výsledky, tam kde se neshodnou, budou společně hledat správné řešení. (Argumentace, obhajoba vlastních názorů, dohoda společného řešení...)
61-75 min
Dalších 10 minut mohou žáci využít k tomu, že použijí dostupné zdroje (učebnice, internet).
Příklad instrukce:
Zvolte si 5 otázek - ty si označte puntíkem, u kterých jste si nejméně jisti svou odpovědí a k jejich zodpovězení použijte učebnice nebo výpočetní techniku a doplňte další sloupeček - samozřejmě vyplníte jen 5 vámi zvolených řádků...
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.