Tato práce byla zpracována jako závěrečná práce v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další vzdělávání, krajském pracovišti Brno, v období od 4. 10. 2006 do 21. 5. 2008. Práce řeší otázku propagace školy a ŠVP pro veřejnost. Zabývá se možnostmi propagace školy a je zaměřena na prezentaci konkrétního školského zařízení a jeho školního vzdělávacího programu pro veřejnost. Uvádí přehled způsobů prezentace, které uvedená škola používá, a také ukázky propagačních materiálů.
Použitá literatura a zdroje:
EGER, L.: Strategie rozvoje školy. Plzeň: Cechtuma s. r. o., 2002, 463s.
NEUMAJER, O.: Budujeme školní web. CP Books a. s., 2005. ISBN 80-251-0612-8.
SVĚTLÍK, J.: Marketing školy. Zlín: EKKA, 1996. ISBN 80 902200-8-8.
SVĚTLÍK, J.: Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, 2006. ISBN 80-7357-176-5.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.