Odborné články Gymnaziální vzdělávání Řešení rovnic a nerovnic s absolutními hodnotami – jednoduše a s úsměvem
Odborný článek

Řešení rovnic a nerovnic s absolutními hodnotami – jednoduše a s úsměvem

10. 6. 2008
Gymnaziální vzdělávání
Autor
Mgr. Václav Zemek

Anotace

Zkušenosti s výukou učiva o řešení lineárních rovnic a nerovnic s absolutními hodnotami. Využití znaménkové metody při řešení tohoto typu nerovnic.

Následující text příspěvku uveřejňujeme ve formátu pdf, aby bylo dosaženo co největší přehlednosti a kvalitního zobrazení celého materiálu.

Text příspěvku v příloze

Literatura a použité zdroje

[1] – CHARVÁT, J.; ZHOUF, J.; BOČEK, L. Matematika pro gymnázia - Rovnice a nerovnice. 3. vydání. Praha : Prometheus, 1999. ISBN 80-7196-154X.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
97.66 kB
PDF
text příspěvku

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Mgr. Václav Zemek

Hodnocení uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

RVP do 2024

Klíčové kompetence:

  • Gymnázium
  • Kompetence k řešení problémů
  • uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice

Průřezová témata:

  • Gymnaziální vzdělávání
  • Osobnostní a sociální výchova
  • Seberegulace, organizační dovednosti a efektivní řešení problémů

Organizace řízení učební činnosti:

Individuální, Skupinová, Frontální

Organizace prostorová:

Specializovaná učebna, Školní třída

Nutné pomůcky:

Počítač, program Microsoft Office, dataprojektor nebo pouze tabule a rýsovací potřeby