Příspěvek vzniknul v rámci projektů pořádaných o. s. Aisis.
| Stupeň vzdělávání a období vzdělávání | 2. stupeň |
| Rozvíjené klíčové kompetence | KK k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě. KK komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení do společenského dění/využívá informační a komunikační prostředky a technologie pro kvalitní a účinnou komunikace s okolním světem. KK sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce. |
| Organizace řízení učební činnosti | Skupinová |
| Organizace prostorová | exkurze |
| Organizace časová | Blok více hodin |
| Vyučovací metoda | komplexní – kooperativní učení, učení v životních situacích |
| Nutné pomůcky a prostředky | mobilní telefon, knihy o zvířatech, potraviny |
Článek je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR .
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.

Národní pedagogický institut České republiky © 2025