Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se

Zobrazit na úvodní stránce článků

  • Školní centrum gramotností v ZŠ a MŠ Besednice

    Základní vzdělávání
    Informativní příspěvek
    Článek popisuje praxi šíření inovací ve výuce v Základní škole a Mateřské škole v Besednici, která pilotně ověřovala model školního centra gramotnosti PPUČ. Školní centra gramotností vznikala v roce 2021 jako součást projektu PPUČ, který je financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů. Projekt podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut ČR.
    Autor Marta Břehovská
  • Kolegiální sdílení učitelů ZŠ v Hradci Králové

    Základní vzdělávání
    Informativní příspěvek
    Článek popisuje praxi šíření inovací ve výuce v Základní škole Hučák v Hradci Králové, která pilotně ověřovala model školního centra gramotnosti PPUČ. Na konci článku najdete rozhovor s učiteli, kteří za vznikem centra stojí. Školní centra gramotností vznikala v roce 2021 jako součást projektu PPUČ, který je financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů. Projekt podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut ČR.
  • Digitální centrum LAmeet Lanškroun

    Základní vzdělávání
    Informativní příspěvek
    Článek popisuje praxi šíření inovací ve výuce v Základní škole Aloise Jiráska v Lanškrouně, která pilotně ověřovala model školního centra gramotnosti PPUČ. Školní centra gramotností vznikala v roce 2021 jako součást projektu PPUČ, který je financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů. Projekt podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut ČR.
  • Používáš sociální sítě? Popisuj a komentuj – inspirace do hodin angličtiny

    Základní vzdělávání
    Praktický příspěvek
    zkušenost
    Následující příspěvek přináší inspiraci, jak lze sociální sítě (konkrétně Instagram) využít ve výuce angličtiny (možno však přizpůsobit pro jiné cizí jazyky). Cílem příspěvku je inspirovat, jak rozvíjet digitální gramotnost, oživit výuku cizího jazyka a jak se dozvědět něco málo ze života a z oblasti zájmů svých žáků. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut ČR.
  • Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO

    Základní vzdělávání
    Informativní příspěvek

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.

NEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
AKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
NEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ