Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(9132)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9132
položek
Zpět
1
...
747
748
749
750
751
752
...
761
Další
Předškolní vzdělávání
10. 12. 2004
0x
21984x
Tematické bloky k rozvíjejícím (oborovým) činnostem
Tento příspěvek vysvětluje způsob, jak lze vhodně spojit formu integrovaných tematických bloků s požadavky oborových metodik.
Základní vzdělávání
9. 12. 2004
0x
18896x
Činnost rozkladných mikroorganismů – pokus
Žák uvede na příkladech význam mikroorganismů v přírodě. Uvědomí si, že rozklad odumřelé biomasy je důležitým pochodem v přírodě, na němž se podílejí bakterie a houby. Různé varianty experimentu…
Základní vzdělávání
9. 12. 2004
0x
8533x
Práce s grafickými informacemi - hledání podobností
Jaké možnosti nabízí práce žáků s grafickými, vizuálními informacemi na dostupných editorech, a jaký je vliv těchto činností na rozvoj komunikativních kompetencí? Článek v tomto duchu poukazuje na…
Základní vzdělávání
8. 12. 2004
1x
36892x
Globální oteplování a klimatické změny v minulosti
Autor uvádí, že hypotéza o vlivu emisí CO<sub>2</sub> na vzrůst globální teploty nebyla zatím prověřena. Ke změně klimatu docházelo a nadále bude docházet, ať již člověk při většině klimatických změn…
Předškolní vzdělávání
7. 12. 2004
0x
28127x
Výtvarné čarování na téma Hračka
<b>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</b> Prostřednictvím tématu Hračka v životě dítěte se zaměříme na rozvoj výtvarných dovedností. Budeme postupovat dle osvědčených metodických řad, od…
Základní vzdělávání
7. 12. 2004
0x
16513x
Heuréka - heuristická metoda ve fyzice
Příspěvek pojednává o projektu Heuréka. Autorka se pokusila ukázat, jak lze heuristickou metodu (metoda aktivizující žáky, podporující rozvoj jejich tvůrčího myšlení a dalších složek osobnosti)…
Základní vzdělávání
7. 12. 2004
3x
15492x
Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku <i>POHYB TĚLES. SÍLY</i>
Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek <i>POHYB TĚLES. SÍLY</i> (<a href="http://physics.ujep.cz/~ehejnova/" target="…
Základní vzdělávání
7. 12. 2004
0x
11422x
Využíváni statistického materiálu, číselných a grafických dat ve výuce zeměpisu (geografie)
Při cestě ke geografické gramotnosti žáka je třeba se statistickými daty ve vyučování zeměpisu pracovat citlivě. Možností je více.
Základní vzdělávání
7. 12. 2004
0x
16211x
Hodnocení žáků - zkušenosti z USA
Příklad z USA poodkrývá možnosti v hodnocení výkonu žáků. Výstupem nejsou pouze známky, ale i hodnotící věty.
Základní vzdělávání
1. 12. 2004
0x
16463x
Poslech s porozuměním a mluvení v prvním období výuky NJ na ZŠ
Autorka se soustřeďuje na praktické ukázky výuky německého jazyka v 1. – 3. třídě ZŠ, kdy se ještě učitel u malých dětí nemůže opřít o psaný text. Středem zájmu se tedy stává poslech s porozuměním a…
Předškolní vzdělávání
29. 11. 2004
0x
28766x
Pedagogické projekty v práci mateřských škol
Autorky poukazují na to, že pro předškolní vzdělávání se jeví efektivní tzv. „projektová metoda“. Projektem bychom mohli označit přechod od myšlenky k činu, který se uskutečňuje na zodpovědnost…
Základní vzdělávání
29. 11. 2004
0x
23438x
Učíme se určovat hlavní světové strany
Pětidenní blok zaměřený na určování světových stran.
Zobrazeno
12
z
9132
položek
Zpět
1
...
747
748
749
750
751
752
...
761
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky