Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (11)
Zobrazení:
Zobrazeno 11 z 11 položek
Základní vzdělávání Spomocník
28. 11. 2022 0x 453x
Jak na meta-učení
Zpráva o vývoji v oblasti využití nového technologického fenoménu metaverse ve výuce založená na příručce harvardské doktorandky Eileen McGivney.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 9. 2022 0x 509x
Metaverse není jen prostorem
Zpráva o tom, jak známý odborník na internet a autor pojmu Web 2.0 Tim O’Reilly vidí vývoj kolem virtuální realitou umocněného prostředí metaverse, které je v centru pozornosti vývojářů i médií.
Gymnaziální vzdělávání
4. 10. 2021 0x 1083x
Virtuální realita jako školní komunikační prostředí
Cílem příspěvku je ukázat konkrétní nástroje a platformy pro využití virtuální reality jako komunikačního prostředí nejen s žáky. Ukazuje, k čemu taková prostředí lze využít a jak pomáhají řešit…
Základní vzdělávání
26. 4. 2021 0x 2363x
Virtuální prostředí ve výuce dějepisu
Virtuální prostředí umožňuje žákům atraktivní formou získávat nové informace o historických událostech a jevech. Panoramatické vizualizace, virtuální reality nebo digitální 3D modely by určitě ve…
Základní vzdělávání Spomocník
7. 9. 2017 6x 5499x
5 ISTE trendů pro tento školní rok
Přehled aktuálních trendů z dílny ISTE, jimiž technologie ovlivňují školství.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 3. 2017 1x 5830x
Corinth Classroom
Recenze známé aplikace, která je schopná dokonale zobrazit mnoho ve výuce používaných objektů – otáčet je, dívat se dovnitř apod.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 1. 2017 9x 8205x
Přišel čas přesunout žáky do další reality?
Druhý díl seriálu o virtuální (a rozšířené) realitě shrnuje stav na konci roku 2016. Tentokrát se článek věnuje využití těchto technologií ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 1. 2017 0x 42597x
Byl rok 2016 skutečně tím virtuálním?
První ze dvou článků věnovaných virtuální (a rozšířené) realitě shrnující stav na konci roku 2016, který měl být pro tuto technologii převratným. Článek se zabývá především popisem dostupných HW a SW…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 8. 2016 3x 5090x
Od geocachingu k Pokémonu GO a zase zpět
Zamyšlení nad výukovým potenciálem velmi populární hry Pokémon GO a souvislostmi s jinými aplikacemi využívajícími GPS navigaci.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 1. 2008 0x 1832x
Italští vědci v unikátním projektu virtuálně zpřístupňují antické dědictví
Zpráva o projektu italských vědců na vybudování virtuálního muzea významných italských památek.
Základní vzdělávání
6. 12. 2006 2x 36986x
Čtenářská versus informační gramotnost. Podporují se nebo jsou ve sporu?
Článek se zabývá vztahem mezi čtenářskou a informační gramotností, vlivem ICT na jejich rozvoj a rozsahem a způsobem využití ICT v průběhu života jedince.
Zobrazeno 11 z 11 položek