Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Gymnaziální vzdělávání
31. 3. 2015 0x 3158x
Učební proces, kterým studenti procházejí v rámci programu Active Citizens
V rámci projektu Active Citizens vznikla unikátní metodika programu, jejímž cílem je posílit v mladých lidech motivaci a schopnosti nezbytné pro partnerskou spolupráci uvnitř komunit. Stěžejní částí…
Základní vzdělávání
19. 12. 2013 0x 9852x
Plánování a struktura CLIL hodin
Jedenáctá kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ v seriálu Implementace CLIL do české školy se věnuje plánování CLILu. Struktura hodiny CLIL vychází z charakteru integrované výuky a…
Základní vzdělávání
1. 7. 2013 0x 7640x
Pojetí, principy a cíle CLIL výuky
Tímto článkem otevíráme metodologii CLILu, která přispěje všem učitelům, kteří chtějí CLIL prakticky vyzkoušet ve svých hodinách. V deváté kapitole z příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ se…
Gymnaziální vzdělávání
11. 5. 2012 0x 9500x
Strategie poslechu při poslechu prezentací
Příklad dobré praxe je zaměřen na využití strategií pro poslech s porozuměním obsaženými v on-line verzi Evropského jazykového portfolia při poslechu prezentací.
Základní vzdělávání
15. 12. 2011 0x 15827x
Učit se jak se učit
RVP pro základní i gymnaziální vzdělávání považuje za jednu z klíčových kompetencí kompetenci k učení. Článek shrnuje problematiku učení, možnosti rozvoje učebních dovedností žáků v běžné vzdělávací…
Základní vzdělávání
2. 9. 2010 0x 15011x
Co je to scaffolding v CLILu?
Příspěvek volně navazuje na text uveřejněný na tomto portálu pod názvem Pojetí CLIL a bilingvní výuky. Konkrétně se tento příspěvek věnuje jedné z klíčových opor metody CLIL, scaffoldingu.
Zobrazeno 6 z 6 položek