Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „slovní hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (14)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 14 položek
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 4897x
Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 6527x
Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 4765x
Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
4. 9. 2019 0x 16625x
Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem
Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.
Základní vzdělávání
1. 11. 2018 0x 7118x
Model hodnocení ve Smysluplné škole
Příspěvek přináší inspirativní způsob hodnocení ve Smysluplné škole, která díky svému inkluzivnímu zaměření neustále zdokonaluje svůj systém hodnocení dětí. V článku naleznete pojmenovaná kritéria…
Základní vzdělávání
19. 2. 2014 1x 56385x
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Hodnocení žáka je v procesu vzdělávání velmi důležité. Jednou z jeho možných forem je slovní hodnocení. Autorka článku se zamýšlí nad různými otázkami: Proč a jak slovně hodnotit? Čemu se vyhnout? Na…
Základní vzdělávání
12. 12. 2012 1x 13842x
Školní hodnocení žáků a studentů: Zvládací učení
Kladete si otázku, zda je vhodnější hodnotit slovně, či známkovat? Možná, že pro nalezení odpovědi je třeba položit otázku jinak: co skutečně hodnotíme? A co od hodnocení práce žáků očekáváme? V…
Základní vzdělávání
17. 7. 2012 0x 6785x
Konzultační centrum NÚV – odpovědi k problematice hodnocení žáků na ZŠ
Článek shrnuje odpovědi pracovníků Konzultačního centra Národního ústavu pro vzdělávání na zaslané dotazy týkající se problematiky hodnocení žáků.
Odborné vzdělávání Spomocník
18. 3. 2010 1x 17319x
Výchova ke zdraví – přednosti a úskalí nového předmětu
Vzdělávání pro zdraví a oblast biologické a ekologické vzdělávání zahrnuje učivo, které prostupuje celým ŠVP, a je možné probírat jednotlivá témata v různých předmětech. Aby toto učivo bylo…
Základní vzdělávání
19. 11. 2008 0x 8103x
Cesta za vnitřní proměnou školy
Zkušenosti ředitele školy z venkovského prostředí - Základní škola a Mateřská škola Janovice, okres Frýdek-Místek, příspěvková organizace.
Základní vzdělávání
5. 2. 2008 0x 19817x
Hodnocení žáků v málotřídních školách
Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti…
Základní vzdělávání
25. 7. 2007 0x 20783x
Výhody a nevýhody slovního hodnocení
Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.
Zobrazeno 12 z 14 položek