Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
2. 10. 2014 0x 6011x
Využití Evernote v učitelské praxi
Popis jednoho z prvních multiplatformních cloudových nástrojů na tvorbu poznámek, ukládání výstřižků a záznam zvuku včetně tipů na využití ve výuce.
Gymnaziální vzdělávání
2. 9. 2013 0x 5403x
Osobní wiki a personální znalostní management
Osobní wiki představuje jeden ze zajímavých nástrojů, který může pomoci studentům lépe se učit a především dlouhodobě pracovat s informacemi, na které kolem sebe narážejí. Na jakém principu tyto…
Gymnaziální vzdělávání
27. 11. 2012 2x 12567x
Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele II.
Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Time management umožňuje efektivní nakládání s časem, dobrý pracovní výkon a…
Gymnaziální vzdělávání
26. 11. 2012 0x 13422x
Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele I.
Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Učitel je postaven do situace, kdy musí během relativně krátké doby splnit velké…
Gymnaziální vzdělávání
28. 5. 2012 0x 8338x
Organizace informací: záložky
České školství se snaží klást stále větší důraz na to, aby se žáci naučili pracovat s informacemi. Uměli je vyhledávat, hodnotit, třídit, organizovat a dále zpracovávat. V následujícím článku se…
Gymnaziální vzdělávání
31. 8. 2011 2x 10927x
Elektronické poznámky pro žáky i pedagogy
Správa poznámek bývá jak pro pedagogy, tak také pro žáky často poměrně složitá. Mnohdy nebývá lehké se v nich po delším čase vyznat. Jako jedno z možných řešení se nabízí využít software pro tvorbu a…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 9. 2007 0x 2100x
Počítač v peru přináší netušené možnosti
Informace o technologické novince - peru s počítačem uvnitř, s nímž se dají snadno dělat zápisky rovnou v digitální podobě.
Zobrazeno 7 z 7 položek