NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „kreativita“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
kreativita
Články
(81)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
81
položek
Zpět
1
...
2
3
4
5
6
7
Další
Základní vzdělávání
14. 12. 2011
2x
10069x
Kolik K má správný žák?
Článek se zabývá problematikou tvořivého myšlení žáků a jeho podporou.
Základní vzdělávání
9. 12. 2011
0x
5292x
Komunikace s využitím tradice a mezipředmětových vztahů
Netradiční metody a formy práce s využitím tradice. Náměty pro rozvoj slovní zásoby a kreativity žáků i studentů. Podpora mezipředmětových vztahů a tvořivé práce.
Základní vzdělávání
6. 12. 2011
0x
4818x
Zakletá tvořivost
Článek pojednává o tvořivosti a jejím významu v životě jedince. Vybízí k rozvíjení tvořivého myšlení v pedagogické praxi jak u žáků, tak u učitelů samých.
Gymnaziální vzdělávání
24. 11. 2011
0x
8215x
Třída jako ekosystém?
V souvislosti s českým školstvím se často mluví o tom, že je stále více zaměřené na encyklopedické znalosti než na kreativitu a divergentní myšlení. Klima třídy a její ekosystém mohou v tomto procesu…
Speciální vzdělávání
14. 11. 2011
1x
20228x
Namaluj si vlastní obraz – ENCAUSTIKA
Ve výtvarné výchově přiblížíme žákům s lehkým mentálním postižením starou malířskou techniku – malování voskem –, nazývanou ENCAUSTIKA.
Gymnaziální vzdělávání
14. 9. 2011
0x
13874x
Jak podpořit kreativní myšlení žáků?
Intenzivně se v poslední době mluví o tom, že by škola měla ve žácích probouzet kreativitu nebo kreativní myšlení. To se projevuje ve všech oblastech lidské činnosti – od vědy až po umění. Ač dříve…
Gymnaziální vzdělávání
9. 9. 2011
0x
14743x
Je kreativita neobyčejná výsada nadaných? – 2. část
Tvořivost představuje samostatný předmět všeobecných diskuzí napříč mezioborovým spektrem, v jehož jednotlivých disciplínách pak nabývá spíše specializovaného a aplikovaného charakteru. Podívejme se,…
Základní vzdělávání
1. 9. 2011
0x
31103x
Brčko jako tvořivý materiál
Příspěvek obsahuje praktické návody na využití brček k pokusům, výrobě fyzikálních hraček a dalším činnostem.
Gymnaziální vzdělávání
28. 7. 2011
0x
16988x
Podpora výtvarné kreativity žáků pomocí ICT
Přesah ICT do výtvarné výchovy patří mezi neprávem opomíjené, a to i přesto, že s rozvojem profesí, jako je grafik, animátor nebo fotograf, je právě schopnost provázání informatiky a umění důležitá.…
Gymnaziální vzdělávání
13. 7. 2011
0x
17518x
Je kreativita neobyčejná výsada nadaných? – 1. část
Tvořivost představuje samostatný předmět všeobecných diskuzí napříč mezioborovým spektrem, v jehož jednotlivých disciplínách pak nabývá spíše specializovaného a aplikovaného charakteru. Podívejme se,…
Předškolní vzdělávání
15. 4. 2011
0x
18226x
Výtvarné setkání v MŠ III.
Třetí část seriálu Výtvarné setkání v MŠ přináší praktický námět pro výtvarnou činnost.
Základní vzdělávání
29. 3. 2011
4x
27813x
Hlavolamy a bludiště
Příspěvek obsahuje čtyři praktické návody na výrobu hlavolamů a prostorového bludiště. Jejich výrobu a využití uplatníte i v rámci mezipředmětových vztahů.
Zobrazeno
12
z
81
položek
Zpět
1
...
2
3
4
5
6
7
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025