Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „koordinátor parlamentu“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání
25. 4. 2019 0x 8233x
Jak posuzovat funkčnost žákovského parlamentu? (6. díl)
Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Jakmile parlament šlape a máte pocit, že by ve škole mohl zůstat napořád, začne vás zajímat, jak poznáte, jestli…
Základní vzdělávání
23. 4. 2019 0x 9110x
Jak žákovský parlament rozvíjet v dalších letech? (5. díl)
Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Pokud máte žákovský parlament založený a funguje vám dle představ, brzy zjistíte, že v dalších letech se objeví několik…
Základní vzdělávání
16. 4. 2019 0x 7394x
Jak na začátku založit žákovský parlament? (4. díl)
Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. První rok fungování anebo přestavba stávajícího parlamentu má v sobě obsaženy konkrétní milníky. Když je hned na začátku…
Základní vzdělávání
15. 4. 2019 0x 6760x
Jak mít žákovský parlament dlouhodobě a udržitelně? (3. díl)
Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. V minulém textu jsme se věnovali tomu, jak vypadá funkční žákovský parlament. Když už se škola rozhodne, že parlament…
Základní vzdělávání
11. 4. 2019 0x 10747x
Jak vypadá funkční žákovský parlament? (2. díl)
Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Tentokrát se budeme věnovat populárnímu nástroji, se kterým se takřka každý už někdy setkal – žákovskému parlamentu. Ten…
Základní vzdělávání
23. 7. 2015 1x 6697x
Výzkumná zpráva: Žákovské parlamenty v ČR
Zpráva prezentuje výsledky šetření o stavu žákovských parlamentů na základních školách v České republice, které v roce 2014 realizovalo CEDU – Centrum pro demokratické učení, o. p. s.
Základní vzdělávání
6. 4. 2011 5x 22454x
Žákovské parlamenty na základních školách ČR
Fungující žákovský parlament v současných českých školách se může stát efektivním nástrojem v procesu demokratizace prostředí vzdělávacích institucí. Žákům může přinést radost z podílení se na běhu…
Zobrazeno 7 z 7 položek