Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (10)
Zobrazení:
Zobrazeno 10 z 10 položek
Gymnaziální vzdělávání
8. 8. 2022 0x 378x
DigCompEdu 5.3: Aktivizace studentů
Článek se soustředí na koncepty educational entertainmentu a gamifikace, které lze využít pro aktivizaci a podporu studentů v procesu edukace, zvláště takové, která je podpořena digitálními…
Základní vzdělávání
8. 3. 2022 1x 455x
Gamifikace – nový fenomén ve výuce
Článek se zabývá novým fenoménem ve vzdělávání, jakým bezesporu gamifikace je. Tento trend se k nám pomalu postupně dostává, stejně jako řada jiných inovací, ze zahraničí, kde je více rozvinut, než…
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2019 1x 7941x
Gamifikace ve výuce
Analýza problematiky využití herních prvků ve výuce zpracovávající pohledy odborníků zastávajících různé názory.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2018 0x 2626x
Rozvíjení kognitivních schopností videohrami
Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 10. 2017 3x 4639x
Amarův zákon a Hype cyklus
Přehled základních poznatků o zavádění technických inovačních postupů do praxe, postavený na výzkumu amerického vědce Roye Amary a na jeho praktické aplikaci v podobě Hype cyklu poradenské agentury…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 9. 2017 0x 5205x
5 způsobů, jak může gamifikace pomoci studentům rozvíjet myšlení
Přehledový článek přináší informace získané studiem zahraničních zdrojů, které se týkají možností výukového využití počítačových her. Jako příklad je použita světoznámá aplikace na výuku jazyků…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 6. 2017 2x 7126x
Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?
Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, jak by tato problematika měla být řešena.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 5. 2017 0x 4362x
PaGamO – učení hrou
Informace o zajímavé volně dostupné výukové aplikaci, pomocí níž lze hravým a soutěživým způsobem učit a procvičovat faktické znalosti čehokoli, co si učitel sám do systému vloží. K dispozici je i…
Gymnaziální vzdělávání
4. 6. 2012 7x 12848x
M-learning jako cesta k zábavnému vzdělávání?
Žáci jsou dnes běžně vybaveni mobilními telefony, které mají GPS senzory, připojení na internet či operační systém. Jde o zařízení, která běžně používají a mají je rádi. Proto by neměl stranou zájmu…
Gymnaziální vzdělávání
23. 5. 2012 0x 11382x
Gamifikace (nejen) v sociálních sítích
Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které…
Zobrazeno 10 z 10 položek