Odborné články Články s klíčovým slovem „gamifikace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
gamifikace
Články (11)
Zobrazení:
Zobrazeno 11 z 11 položek
Základní vzdělávání Spomocník
8. 12. 2023 1x 5568x

Trendy digitálního vzdělávání v roce 2023

Přehodnocujeme nejen to, co ve školách vyučujeme, ale také to, jak to vyučujeme. Tak by bylo možné stručně popsat sjednocující prvek trendů digitálního vzdělávání roku 2023, které doléhají do…
Gymnaziální vzdělávání
8. 8. 2022 0x 1839x

DigCompEdu 5.3: Aktivizace studentů

Článek se soustředí na koncepty educational entertainmentu a gamifikace, které lze využít pro aktivizaci a podporu studentů v procesu edukace, zvláště takové, která je podpořena digitálními…
Základní vzdělávání
8. 3. 2022 1x 11242x

Gamifikace – nový fenomén ve výuce

Článek se zabývá novým fenoménem ve vzdělávání, jakým bezesporu gamifikace je. Tento trend se k nám pomalu postupně dostává, stejně jako řada jiných inovací, ze zahraničí, kde je více rozvinut, než…
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2019 1x 12755x

Gamifikace ve výuce

Analýza problematiky využití herních prvků ve výuce zpracovávající pohledy odborníků zastávajících různé názory.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2018 0x 4929x

Rozvíjení kognitivních schopností videohrami

Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 10. 2017 3x 6743x

Amarův zákon a Hype cyklus

Přehled základních poznatků o zavádění technických inovačních postupů do praxe, postavený na výzkumu amerického vědce Roye Amary a na jeho praktické aplikaci v podobě Hype cyklu poradenské agentury…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 9. 2017 0x 8722x

5 způsobů, jak může gamifikace pomoci studentům rozvíjet myšlení

Přehledový článek přináší informace získané studiem zahraničních zdrojů, které se týkají možností výukového využití počítačových her. Jako příklad je použita světoznámá aplikace na výuku jazyků…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 6. 2017 2x 10222x

Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?

Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, jak by tato problematika měla být řešena.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 5. 2017 0x 6425x

PaGamO – učení hrou

Informace o zajímavé volně dostupné výukové aplikaci, pomocí níž lze hravým a soutěživým způsobem učit a procvičovat faktické znalosti čehokoli, co si učitel sám do systému vloží. K dispozici je i…
Gymnaziální vzdělávání
4. 6. 2012 7x 24361x

M-learning jako cesta k zábavnému vzdělávání?

Žáci jsou dnes běžně vybaveni mobilními telefony, které mají GPS senzory, připojení na internet či operační systém. Jde o zařízení, která běžně používají a mají je rádi. Proto by neměl stranou zájmu…
Gymnaziální vzdělávání
23. 5. 2012 0x 14486x

Gamifikace (nejen) v sociálních sítích

Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které…
Zobrazeno 11 z 11 položek