Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „charakteristika školy“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(8)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Předškolní vzdělávání
2. 7. 2015
0x
6906x
Pozice rodiče v High View, Wallington (Londýn)
Článek seznamuje s kurikulárním dokumentem ze zahraničí, konkrétně školy High View ve Wallingtonu, Blíže je specifikována spolupráce s rodiči.
Gymnaziální vzdělávání
21. 9. 2009
0x
5295x
Charakteristika školy - příklady zpracování ŠVP
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Gymnaziální vzdělávání
21. 9. 2009
0x
5027x
Charakteristika školy - komentář
Komentář k části ŠVP charakteristika školy.
Základní vzdělávání
21. 9. 2009
0x
6660x
Charakteristika školy - příklady zpracování ŠVP
V této podsekci se kromě komentovaných ukázek ke struktuře ŠVP dozvíte, jak si pilotní školy poradily při tvorbě s jednotlivými částmi školních vzdělávacích programů - charakteristikou školy.
Základní vzdělávání
12. 10. 2007
0x
9288x
Smysluplná škola - identifikační údaje a charakteristika školy
Je charakteristika školy a motivační název školního vzdělávacího programu důležitou otázkou při psaní ŠVP? Jak obsáhlý by měl být tento dokument?
Předškolní vzdělávání
23. 4. 2007
0x
14253x
Jede vláček přes náš most, pojeď s námi, času dost ...
ŠVP jednotřídní mateřské školy vypracovaly pedagogické pracovnice v souladu s požadavky RVP PV a s ohledem na konkrétní podmínky. Ucelený programový dokument má vypovídající hodnotou a jasnou vizi o…
Speciální vzdělávání
10. 2. 2006
0x
14800x
Charakteristika školy
Ukázky ze ŠVP monitorovaných škol s krátkým komentářem.
Základní vzdělávání
23. 1. 2006
0x
10285x
Tvorba ŠVP na málotřídních školách - charakteristika školy
Zkušenosti s tvorbou ŠVP na vybraných málotřídních školách, doložené praktickými ukázkami.
Zobrazeno
8
z
8
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky