NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „John Spencer“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Stupeň vzdělávání
Všechny
předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
gymnaziální vzdělávání
jazykové vzdělávání
základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(15)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 4. 2025
0x
325x
Jak učit s AI podle Spencera
Zpráva o tom, jak popisuje vzdělávací prostředí využívající umělou inteligenci známý americký expert John Spencer.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 5. 2024
0x
1259x
Nová informační gramotnost podle Spencera
Zamyšlení nad změnami, kterými v současné době prochází náplň digitální kompetence, a dopady, které to má na výuku.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 2. 2024
1x
1627x
Několik překvapivých zjištění o kreativitě podle Spencera
Informace o zajímavých zjištěních týkajících se kreativity amerického pedagoga, lektora, autora několika knih a odborníka na vzdělávací technologie Johna Spencera.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 10. 2023
0x
1677x
Projektová únava podle Spencera
Seznámení s přehledem poznatků týkajících se únavy při práci na výukových projektech, který zpracoval americký pedagog a odborník na vzdělávací technologie John Spencer.
Gymnaziální vzdělávání
1. 8. 2022
0x
1937x
DigCompEdu 5.2: Diferenciace a individualizace
Článek se zaměřuje na to, jak je možné využít technologie pro diferenciaci a individualizaci vzdělávacího obsahu a prostředí, ale také na rizika, která jsou s tímto procesem spojená.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 6. 2022
0x
1752x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 6. 2022
0x
1760x
Kritika metodiky tvořivého myšlení
První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 2. 2021
0x
4204x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 11. 2020
1x
7522x
Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera
Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 4. 2020
0x
3658x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 3. 2020
0x
7103x
7 tipů pro online výuku Johna Spencera
Rady profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera učitelům přecházejícím na výuku online.
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 2. 2019
4x
9473x
Hodina géniů podle A. J. Julianiho
Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z…
Zobrazeno
12
z
15
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025