Domů > Odborné články > Všechny články autora „Martin Vonášek“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Gymnaziální vzdělávání
5. 5. 2022 0x 1543x
Jak pomáhá rozvoj/osvojení digitálních kompetencí výuce dějepisu a mediální výchovy?
Ve vzdělávacím oboru Dějepis a v podpoře mediální výchovy si žáci v gymnaziálním vzdělávání osvojují digitální kompetence tím, že využívají své znalosti a dovednosti pracovat s digitálními…
Gymnaziální vzdělávání
19. 10. 2015 0x 16408x
Břímě bílého muže
V rámci tématu Expanze, kolonizace, dekolonizace podle Návrhu alternativní verze vzdělávacího oboru Dějepis (dále NAV) pracují žáci čtvrtého ročníku čtyřletého všeobecného gymnázia s básní Rudyarda…
Gymnaziální vzdělávání
12. 2. 2015 6x 11166x
Celkové zkušenosti z výuky alternativního dějepisu v roce 2014
Článek pojednává o zkušenostech s alternativní výukou dějepisu na Gymnáziu Hladnov, Ostrava.
Gymnaziální vzdělávání
5. 2. 2015 0x 9984x
Pojem a úloha státu ve výuce dějepisu
V rámci tématu Státy a vlády podle Návrhu alternativní verze vzdělávacího oboru Dějepis (dále NAV) pracují žáci třetího ročníku čtyřletého všeobecného gymnázia s pojmem stát. Pomocí analýzy…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 11. 2011 0x 8137x
Jak bude zítra?
Závěrečné zamyšlení účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" nad palčivými problémy, které současný vliv technologií na školství přináší, a možnostmi jejich řešení.
Gymnaziální vzdělávání
26. 7. 2011 0x 10804x
Výuka dějepisu podle návrhu alternativní verze vzdělávacího oboru Dějepis na Gymnáziu Hladnov v Ostravě
Příspěvek komentuje ověřování Návrhu alternativní verze vzdělávacího oboru dějepis v RVP pro čtyřleté gymnázium a vyšší stupeň víceletého gymnázia (didaktická inovace dějepisného kurikula) na…
Zobrazeno 6 z 6 položek