Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > předškolní vzdělávání > Záznamový arch pro sledování a hodnocení...

Ikona informativni

Záznamový arch pro sledování a hodnocení rozvoje a učení dítěte v přípravné třídě ZŠ

Autor: Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Anotace: V příloze příspěvku čtenář nalezne Záznamový arch pro sledování a hodnocení rozvoje a učení dítěte v přípravné třídě základní školy (podklad pro cílenou podporu vzdělávacích pokroků dítěte z pohledu jeho školní způsobilosti).
Klíčová slova: záznamový arch, předškolní vzdělávání, přípravná třída, přípravné třídy ZŠ, hodnocení rozvoje dítěte, školní způsobilost, sledování rozvoje dítěte

Text článku:

V příloze příspěvku čtenář nalezne Záznamový arch pro sledování a hodnocení rozvoje a učení dítěte v přípravné třídě základní školy (podklad pro cílenou podporu vzdělávacích pokroků dítěte z pohledu jeho školní způsobilosti).

Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
Odstranitdoc162 kBZáznamový arch pro přípravné třídy ZŠ
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 04. 03. 2010
Zobrazeno: 8207krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
Výzkumný ústav pedagogický v Praze. Záznamový arch pro sledování a hodnocení rozvoje a učení dítěte v přípravné třídě ZŠ . Metodický portál: Články [online]. 04. 03. 2010, [cit. 2017-11-21]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/P/8129/ZAZNAMOVY-ARCH-PRO-SLEDOVANI-A-HODNOCENI-ROZVOJE-A-UCENI-DITETE-V-PRIPRAVNE-TRIDE-ZS.html>. ISSN 1802-4785.
Doporučte materiál
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.