Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > předškolní vzdělávání > Vezu, vezu druhou, jak dráček letí obloh...

Ikona prakticky

Vezu, vezu druhou, jak dráček letí oblohou

Ikona inspiraceIkona strednedobe
Autor: Hana Malá
Anotace: Ukázka třídního plánu ukazuje možnost zpracování vzdělávací nabídky z obsahového i formálního hlediska. Ukázka integrovaného bloku zakotveného ve ŠVP. Tematický celek je rozveden do dílčích podtémat.
Podpora výuky jazyka:
Klíčové kompetence:
  1. Předškolní vzdělávání » Kompetence k učení » má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
Očekávaný výstup:
  1. předškolní vzdělávání » Dítě a svět » vnímat, že svět má svůj řád, že je rozmanitý a pozoruhodný, nekonečně pestrý a různorodý - jak svět přírody, tak i svět lidí (mít elementární povědomí o existenci různých národů a kultur, různých zemích, o planetě Zemi, vesmíru apod.)
  2. předškolní vzdělávání » Dítě a svět » vnímat, že svět má svůj řád, že je rozmanitý a pozoruhodný, nekonečně pestrý a různorodý - jak svět přírody, tak i svět lidí (mít elementární povědomí o existenci různých národů a kultur, různých zemích, o planetě Zemi, vesmíru apod.)
Mezioborové přesahy a vazby: Nejsou přiřazeny žádné mezioborové přesahy.
Průřezová témata:

Nejsou přiřazena žádná průřezová témata.

Organizace řízení učební činnosti: Frontální, Skupinová, Individuální
Organizace prostorová: Školní třída, Učebna v přírodě, Vycházka do přírodního prostředí

 

Ukázka třídního plánu ukazuje možnost zpracování vzdělávacího obsahu z obsahového i formálního hlediska.

Třídní vzdělávací program na měsíc říjen roku 2007
Vezu, vezu druhou, jak mráček letí oblohou

Záměrem projektu je seznámit žáky s pohádkami, umět od sebe rozlišit vlastnosti kladné i záporné, naučit se respektovat a dodržovat stanovená pravidla chování a jednání.

Podtéma:
Kam Karkulko malá kam
Šel zahradník do zahrady
Kopu, kopu, brambory
Co nám přinesl podzim

Hlavní pedagogický záměr:
Naučit žáky vypravovat pohádku, básničku, písničku
Učit děti poznat typické znaky a změny ročního období, barvy podzimu
Rozvinout smyslové vnímání

Třídní vzdělávací program - Příloha.

Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
Odstranitpdf503 kBTřídní vzdělávací program
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
INFO
Publikován: 03. 07. 2009
Zobrazeno: 9743krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
MALÁ, Hana. Vezu, vezu druhou, jak dráček letí oblohou. Metodický portál: Články [online]. 03. 07. 2009, [cit. 2020-09-26]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/P/3192/VEZU-VEZU-DRUHOU-JAK-DRACEK-LETI-OBLOHOU.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.