Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Australští žáci a nebezpečný web

Ikona informativni

Australští žáci a nebezpečný web

Autor: Julie Ravingerová
Anotace: Australští žáci se učí, jak surfovat on-line bezpečně.
Klíčová slova: Informační a komunikační technologie, internet, e-learning, Austrálie

Na australských školách se od počátku července používají e-learningové vyučovací programy s názvem „The Budd:e", které pomáhají žákům naučit se surfovat po internetu bezpečně. Pro všechny školy v Austrálii jsou k dispozici dva moduly těchto výukových programů, jeden zaměřený na žáky základních škol a druhý na středoškoláky.

Oba moduly obsahují informace o on-line bezpečnosti a jednoduché návody, jak se např. vyhnout nevyžádaným e-mailům. Modul pro střední školy pak obsahuje video nahrávky rozhovorů mezi žáky a odborníky z oblasti IT na běžná témata internetové bezpečnosti, ochrany údajů a vlastnických práv, networkingu a sociálních sítí.

Modul pro základní vzdělávání vyučuje on-line bezpečnost formou interaktivní hry.

Více informací o produktu „Budd:e" na: http://www.staysmartonline.gov.au/games-videos/budde.

 

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 22. 09. 2009
Zobrazeno: 4074krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
RAVINGEROVÁ, Julie. Australští žáci a nebezpečný web. Metodický portál: Články [online]. 22. 09. 2009, [cit. 2020-02-28]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/6737/AUSTRALSTI-ZACI-A-NEBEZPECNY-WEB.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.