Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Gymnaziální vzdělávání > V USA byla vytvořena webová aplikace pro...

Ikona informativni

V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků

Autor: Lucie Procházková
Anotace: Informace o inovativní webové aplikaci.

Řada škálových systémů k hodnocení neodpovídá tomu, co učitelé potřebují k diagnostice a nápravě učebních problémů žáků. ASCD (Association for Supervision and Curricular Development) ve spolupráci se společností Northrop Grumman vytvořila inovativní webovou aplikaci, která umožňuje pedagogům provádět formativní hodnocení. Pomocí aplikace Aspire Assessment System může pedagog v souladu s požadavky zákona No Child Left Behind mapovat pokrok žáků v průběhu vzdělávání a dávat jim zpětnou vazbu o jejich výkonu. Více zde.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 06. 05. 2008
Zobrazeno: 3629krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
PROCHÁZKOVÁ, Lucie. V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků. Metodický portál: Články [online]. 06. 05. 2008, [cit. 2019-12-09]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/2292/V-USA-BYLA-VYTVORENA-WEBOVA-APLIKACE-PRO-FORMATIVNI-HODNOCENI-ZAKU.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.