Metodický pokyn k pracovnímu listu
Pracovní list
Tip pro žáky s poruchami učení
________________________________________________________________________________
Úkol 1
žák doplňuje slova z nápovědy, podle potřeby může využít učebnici k ověření správnosti znění věty
Úkol 2
žák zakroužkuje podle pokynů barevně samohlásky, dvojhlásky, ostatní hlásky, které zůstanou, pojmenuje
Úkol 3
žák vybere z textu samohlásky a dvojhlásky a následně je vypíše na správný řádek
Úkol 4
žák doplní čárky nad samohlásky, kde chybí, špatně použité čárky označí nebo škrtne, do prvního čtverečku napíše počet chyb, do druhého ohodnotí výkon Honzíka
Úkol 5
žák zjistí, že čárka rozhoduje o významu slova, slova si přečte a podle významu zvolí, které doplnit do vět
Úkol 6
žák sestavuje slova z písmen, ta potom napíše na řádky pod jednotlivé rámečky
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.