Motivace |
Příběh o bylinkách a jejich „kouzelné" moci uzdravovat. |
Pracovní postup |
1. Hodina přírodovědy Otázky: b) Učitel ukazuje byliny, které si předem nasbírá do vázy, nebo si připraví obrazové publikace, ve kterých jsou nejrůznější byliny zakresleny. Vysvětlí, k čemu jednotlivá bylina slouží a kde roste. Žáci se snaží zapamatovat co nejvíce druhů rostlin. c) Soutěž ve skupinách. 2. Hodina výtvarné výchovy 3. Pracovní vyučování Pozn: před odchodem na pozemek jsou žáci poučeni o bezpečnost práce s nářadím. |
Evaluace |
Vyhodnocení práce probíhá vždy po ukončení zadaného úkolu. Následuje reflexe, ve které žáci sdělují učiteli své připomínky a návrhy pro další činnost týkající se tématu bylin. Návrhy spirálových záhonu si žáci vystaví ve třídě. |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.