V úvodu hodiny si děti snaží zapamatovat co nejvíce zajímavostí z řeckého válečnictví, které se samy dočtou při pohybu po třídě. Hlavní část hodiny je věnována seznámení s průběhem řecko-perských válek a hře, kdy se žáci vžijí do rolí znepřátelených stran.
1. EVOKACE
2. UVĚDOMĚNÍ SI
BITVA U MARATHONU
BITVA U SALAMÍNY
3. REFLEXE
Úvodní část hodiny byla velmi svěží a zábavná, žáci uvítali možnost pohybovat se po třídě. Samotný výklad třídu zaujal, žáci sami hledali místa konání bitev na mapě, měli radost, že jimi přinesené obrázky našly při výkladu uplatnění. Samostatná práce byla pro žáky poměrně náročná, některým dvojicím pomáhal asistent a učitel. Přesto se žáci snažili pracovat pečlivě a pozorně.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.