Práce reflektuje některé kroky dosud vykonané činnosti koordinátora školního vzdělávacího programu. Předkládá postupy, které jsme upřednostnili v průběhu tvorby školního vzdělávacího programu. Zaznamenává přechod od analýzy klíčových kompetencí, očekávaných výstupů, učiva a průřezových témat k syntéze všech složek v souvislosti s hodnocením. Závěrečná práce shrnuje jednotlivé poznatky, je výchozím materiálem pro další činnost koordinátora.
Reflexe činnosti koordinátora jako východisko pro přechod od analýzy k syntéze v procesu zavádění a ověřování ŠVP ZV
Použitá literatura:
ČAPEK, K.: Hovory s T.G. Masarykem. Praha: Československý spisovatel, 1990. ISBN 80-202-0170-X.
FISHER, R.: Učíme děti myslet a učit se. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-966-6.
Kol. autorů: Klíčové kompetence v základním vzdělávání. Praha: VÚP v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-07-6.
KOŠŤÁLOVÁ, H. a kol.: Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha: Verlag Dashöfer, 2006. ISBN 80- 86897-00-1.
MŠMT ČR., kol. autorů: Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP v Praze, 2005. ISBN 80-87000-02-1.
PASCH, M. - GARDNER, T. G. - LANGEROVÁ, G. M. - STRAKOVÁ, A. J. - MOODYOVÁ, CH. D.: Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.
PRŮCHA, J.: Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-047-X.
PRŮCHA, J. - WALTEROVÁ, E. - MAREŠ, J.: Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995. ISBN 80-7178-029-4.
PRŮCHA, J. - WALTEROVÁ, E. - MAREŠ, J.: Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8.
SLAVÍK, J.: Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-262-9.
Další zdroje:
Kritické listy - 20/2005
Kritické listy - 21/2006
Kritické listy - 25/2007
www.rvp.cz
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.