Lekce je rozdělena do dvou výukových hodin, obě hodiny jsme realizovali v rámci online výuky v prostředí Teams.
Cílem hodiny je z hlediska klíčových kompetencí:
Cílem lekce je z hlediska oborových znalostí a dovedností:
První hodina
Evokace
Co se nám vybaví pod pojmem zlato z hlediska vlastností, výskytu a využití? S žáky jsme využili prostředí ContextMinds k záznamu do formy pojmové mapy.
![]() |
Autoři díla: žáci osmé třídy ZŠ Kunratice |
Uvědomění
![]() |
Autor díla: Autor díla: European Chemical Society |
Reflexe
Propustka z hodiny – každý žák do Forms vyplnil odpověď na dvě otázky vztažené k tomu, co se z hodiny či samostudia naučil/a.
Napiš jednu věc, kterou jsi věděl/a.
![]() |
Autor díla: žáci osmé třídy ZŠ Kunratice (příklady odpovědí) |
Napiš jednu věc, kterou ses z textu dozvěděl/a nově.
![]() |
Autor díla: žáci osmé třídy ZŠ Kunratice (příklady odpovědí) |
Druhá hodina
Evokace
Jaké vlastnosti a využití nacházíme u zlata? Pracovali jsme s aplikací Mentimeter pro úvodní brainstorming k otázce, následně proběhlo společné projití odpovědí žáků.
![]() |
Autor díla: žáci osmé třídy ZŠ Kunratice |
Uvědomění
![]() |
Autor díla: žáci osmé třídy ZŠ Kunratice |
Reflexe
Všichni žáci do Forms uvedli ke každému z kovů (zlato, platina, titan) jednu mimořádnou vlastnost, pro kterou se daný kov prakticky využívá.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.