Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání konkretizují očekávané výstupy v RVP ZV. Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy na úrovni minimální, optimální a excelentní. Nastavení úrovní úloh vychází z referenčních úrovní uvedených ve Společném evropském referenčním rámci. Součástí Metodických komentářů jsou metodické návody pro práci s úlohami v hodinách cizích jazyků. Pro lepší představu a informaci byly pro praktické využití přepraveny Minimetodiky, které jsou k dispozici v elektronické i tištěné podobě. Metodické komentáře jsou určeny pro učitele cizích jazyků na 1. a 2. stupni a základní školy a na víceletých gymnáziích.
Metodické komentáře:
• Obsahují ilustrativní úlohy k výstupům RVP ZV, jejich charakteristiky a kritéria hodnocení.
• Vysvětlují rozdíly tří úrovní obtížnosti úloh.
• Formulují vstupní kompetence pro úspěšné řešení úloh.
• Nabízejí postupy pro dosažení požadovaných znalostí a kompetencí.
• Zohledňují potřeby jazykově nadaných žáků, žáků se specifickými poruchami učení i žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
• Zahrnují ukázky řešení ilustrativních úloh konkrétními žáky.
• Opírají se o Společný evropský referenční rámec.
• Vycházejí z principů a metod komunikativní výuky cizího jazyka.
• Jsou využitelné ve výuce jazykových dovedností.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Článek je zařazen v těchto kolekcích: