Domů > Odborné články > Základní vzdělávání > Jak na tkaní bez kolíkového stavu
Odborný článek

Jak na tkaní bez kolíkového stavu

6. 10. 2015 Základní vzdělávání
Autor
Muzeum Říčany

Anotace

Ukázka z příručky Textil, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.

Tkaní na kartonu

Autor díla: Ing. Monika Paďourová

Tkaní na obruči s využitím starého textilu

Autor díla: Ing. Monika Paďourová

Tkaní na kolíkovém stávku z brček

Autor díla: Ing. Monika Paďourová

Tkaní na rámu

  • pro ty, kteří nelení vyrobit si jednoduše rám (buď ze starého rámu nebo ve spojení s dílnami a jinou praktickou činností).

Tkaní na větvičkách

Autor díla: Ing. Monika Paďourová

Hřebenový stávek z krabice

Autor díla: Ing. Monika Paďourová

Cílem projektu „Řemeslo má zlaté dno“ bylo probudit zájem žáků 2. stupně základních škol ve Středočeském kraji o řemeslné obory a motivovat je k jejich studiu. Projekt nabídl školám ve Středočeském kraji exkurze, praktické dílny, semináře pro učitele a e-learningové lekce ZDARMA.

Projekt byl financován z Evropského sociálního fondu, Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
844.73 kB
PDF
Fotonávod
pdf
551.76 kB
PDF
Metodika pro lektora
pdf
777.34 kB
PDF
Tipy do výuky
ppt
14.32 MB
Prezentace
Prezentace

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Muzeum Říčany

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Zařazení do seriálu:

Klíčové kompetence:

  • Základní vzdělávání
  • Kompetence pracovní
  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky
  • Základní vzdělávání
  • Kompetence pracovní
  • přistupuje k výsledkům pracovní činnosti nejen z hlediska kvality, funkčnosti, hospodárnosti a společenského významu, ale i z hlediska ochrany svého zdraví i zdraví druhých, ochrany životního prostředí i ochrany kulturních a společenských hodnot

Průřezová témata:

  • Základní vzdělávání
  • Environmentální výchova

Organizace řízení učební činnosti:

Individuální

Organizace prostorová:

Školní třída