Cílem aktivity je, že žáci zpracují materiál pořízený v předchozích hodinách. Vytvoří prezentaci pomocí aplikace nebo krátké video. Využijí vlastní obrázky. V případě, že nemají dostatek vlastního materiálu, mohou použít obrázky z internetu. Informace čerpají z domácího úkolu, z internetu, z encyklopedie, atlasu nerostů atd. Záleží na tom, jaké tablety má škola k dispozici. Ve škole pracujeme s iPad, proto jsem zvolila následující aplikace.
Cílová skupina: žáci 2. stupně ZŠ
Časová dotace: 2 vyučovací hodiny
Příprava učitele: Učitel rozdá žákům tablety, se kterými pracovali již v minulé vyučovací hodině.
Postup práce:
Autor díla: K. Kimáková |
Autor díla: K. Kimáková |
Závěr:
Učitel vybere od žáků tablety. Zkontroluje, že jsou žáci odhlášeni ze svého účtu a připomene žákům, že práci musí další vyučovací hodinu dokončit.
Možná úskalí aktivity a rady:
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Nerosty v praxi.
Ostatní články seriálu:
Článek je zařazen v těchto kolekcích: