Žáci se rozdělí na dvě skupiny (rozdělení např. losováním, podle lavic, podle rozhodnutí žáků), které předvedou po přípravě dvě situace;
Pokyny oběma skupinám udělit ústně, dopodrobna vysvětlit, že jejich úkolem je rozehrát situaci, která může nastat (jednotlivé role si žáci mezi sebou rozdělí sami).
Učitel si během předvádění zapisuje, kdo jakou roli hrál, jak se choval, zda spolucestující zasahovali do děje apod.
Po přehrání následuje společná diskuse o jednotlivých situacích (první zpětná vazba).
Otázky:
Stejné skupiny přehrají stejné situace podle závěrů, ke kterým žáci došli ve společné diskusi.
Zhodnotíme, jak se jim jejich role hrály podle nového scénáře.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí.
Ostatní články seriálu: