Nejčastěji uváděné problémy projektové výuky a jejich možné příčiny:
Náročná organizace
Možné příčiny:
Náročná příprava učitele
Možné příčiny:
Povrchnost, mělkost, samoúčelnost projektů
Možné příčiny:
Malá motivace žáků
Možné příčiny:
Nesystémovost
Neefektivní práce s informacemi
Možné příčiny:
Článek je zpracován na základě metodické příručky Cesta za žákovskými projekty vzniklé v projektu Klíčový rok. Kolektiv autorů, Praha: Prázdninová škola Lipnice, 2013. ISBN 978-80-905502-0-9. |
Projekt je podpořen z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Cesta za žákovskými projekty.
Ostatní články seriálu: