Během realizace projektu si všichni zúčastnění procvičují, doplňují a prohlubují znalosti i dovednosti z oblasti Člověk a jeho svět (některé otázky i úkoly určené ke splnění nejsou zahrnuty v očekávaných výstupech daného oboru - např. rozlišit druhy dřevin podle destiček z nich vyrobených, druhy sov).
V projektu se soutěžícími stávají žáci 2. - 5. r. ZŠ, kteří také tvoří hlídky na jednotlivých stanovištích. Hlídek se účastní všichni žáci z celých tříd jednotlivých ročníků (tato soutěž proběhla na půdě kmenové školy a soutěže se zúčastnili nejen žáci 2. - 5. r. dané školy, ale i celé třídní kolektivy ZŠ ve městě). Proč klademe důraz na celé třídní kolektivy? Pedagogové nemusí vybírat ze své třídy pouze jednu pětičlennou hlídku a nemusí zajišťovat pro vybranou hlídku doprovod i dozor, soutěží všichni žáci. Porotci se stávají převážně žáci 4. a 5. r. ZŠ, doplňuje je výpomoc dospělých odborníků (ornitologů, myslivců, lesníků atd.) Výběr stanovišt je na možnostech organizátorů a schopnostech hlídek (cca 30 stanovišť).
Přípravná fáze:
Vlastní soutěž:
číslo družstva |
škola, vedoucí družstva | součet bodů |
pořadí |
Škola, třída, družstvo: |
|||||
Stanoviště č. | Body | Stanoviště č. | Body | Stanoviště č. | Body |
Vyhodnocení a zhodnocení soutěže:
Při organizování projektu je třeba zajistit:
![]() |
1. |
![]() |
2. |
![]() |
3. |
![]() |
4. |
![]() |
5. |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.