NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(9756)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9756
položek
Zpět
1
...
750
751
752
753
754
755
...
813
Další
Základní vzdělávání
4. 10. 2006
0x
30768x
TQM - Total Quality Management
TQM je metoda, která nabízí alternativní a přínosnou možnost při rozvoji školy.
Gymnaziální vzdělávání
3. 10. 2006
0x
6594x
Pojetí vzdělávacího obsahu oboru Přírodopis
Teoretický příspěvek vysvětluje pojetí vzdělávacího oboru Přírodopis v RVP ZV - jak nakládat se vzdělávacím obsahem oboru, jak pracovat s očekávanými výstupy, jak naplňovat průřezová témata.
Předškolní vzdělávání
2. 10. 2006
0x
8523x
Problematika autoevaluace v Programové nabídce Národního institutu pro další vzdělávání
Národní institut pro další vzdělávání nabízí řadu seminářů a školení, které se týkají autoevaluace školy.
Gymnaziální vzdělávání
2. 10. 2006
0x
12276x
Oživená krajina
Program Oživená krajina je součástí nabídky celé řady aktivit, které pro školy pořádá Muzeum moderního umění v Olomouci. Význam a nezastupitelnost těchto animačních programů je především v tom, že…
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 10. 2006
0x
2703x
OECD bije na poplach
Hlavní sdělení poslední výroční zprávy OECD „Education at a Glance".
Předškolní vzdělávání
27. 9. 2006
0x
11416x
Sdělení MŠMT k provádění vlastního hodnocení školy
MŠMT na základě dotazů k provádění vlastního hodnocení školy upozorňuje, že podle § 9 vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 9. 2006
0x
2602x
Technologie jsou z Marsu, výuka z Venuše
Popis rozdílů mezi technickými a didaktickými odborníky.
Základní vzdělávání
26. 9. 2006
0x
30934x
Karel Slavoj Amerling
Informace o životě a působení zakladatele prvního českého učitelského ústavu.
Základní vzdělávání
25. 9. 2006
0x
15921x
Karel Alois Vinařický
Článek se věnuje významnému českému vlastenci a autoru prvních českých slabikářů, který se věnoval i problematice metodiky vyučování českého jazyka.
Základní vzdělávání
25. 9. 2006
0x
20020x
ISO/IWA 2:2003 - směrnice pro aplikaci ISO 9001:2000 ve vzdělávání
Pokud se zajímáte o aplikaci normy ISO ve Vaší škole, přečtěte si úvodní článek k tomuto tématu.
Základní vzdělávání
22. 9. 2006
0x
17534x
Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze
Článek poskytuje informace o velmi významné instituci, nejen v dějinách pedagogiky.
Základní vzdělávání
22. 9. 2006
1x
42590x
Model Excelence EFQM
V tomto příspěvku se seznámíte se základními informacemi o modelu excelence EFQM a jeho využití v hodnocení kvality ve škole.
Zobrazeno
12
z
9756
položek
Zpět
1
...
750
751
752
753
754
755
...
813
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025