Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Základní vzdělávání
16. 7. 2020 1x 5568x
Digitální technologie na podporu učení žáků v heterogenní třídě
Příspěvek se zabývá tématem, jak napomoci procesu učení žáků, kteří se potkávají v heterogenní třídě. Může být jedním z funkčních nástrojů využití digitálních technologií? Předpokládejme, že ano.…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 2825x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2019 1x 3844x
Od stylů učení k mentálním modelům
První část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 10. 2018 2x 6406x
Co je In a co Out podle ISTE
Jak vzdělávací technologie ovlivňují výuku z pohledu pedagoga. Nová zpráva ISTE (International Society for Technology in Education).
Základní vzdělávání Spomocník
10. 9. 2015 15x 10793x
Neurovědecké mýty ve vzdělávání
Článek vyvrací některé značně zakořeněné nepravdy, které se tradičně mezi učiteli šíří a mohou negativně ovlivňovat výukové postupy.
Základní vzdělávání
3. 11. 2010 0x 14174x
Postavte žákům lešení! aneb jak na scaffolding v hodinách CLIL a nejen tam
Každý učitel má svůj ověřený soubor strategií, které fungují, technik, jak vzbudit a udržet zájem žákům, způsobů, jak jim pomoci pochopit a aplikovat probíranou látku. Takovému souboru strategií a…
Zobrazeno 6 z 6 položek