NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „nástroj“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
nástroj
Články
(9)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2022
0x
2089x
Převratná inovace Google učebny
Zpráva o přípravě nové funkce pro Google učebnu, která významně změní možnosti jejího využití.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 6. 2019
2x
5156x
Standardy interoperability podle CoSN
Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 3. 2019
0x
5817x
Tvorba podcastů s aplikací Anchor
Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2017
0x
4449x
SHOWME – univerzální nástroj pro tvorbu výukového obsahu
Informace o zajímavém novém nástroji, který umožňuje tvorbu a sdílení ozvučených lekcí vhodných pro realizaci převrácené třídy. Je vhodný pro učitele i pro samostatnou tvorbu žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 12. 2017
1x
11076x
Technologie na pomoc vyhodnocení sociálního klima třídy
Námět na možnou formu zpracování problematiky sociálního klimatu ve třídě, včetně použití volně dostupného nástroje využívajícího databázi MS Access.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2017
15x
10048x
Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením
Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý…
Základní vzdělávání
14. 1. 2014
0x
8855x
Webový prohlížeč
Efektivní vyhledávání na internetu – webový prohlížeč a využití jeho základních funkcí pro ovládání, vyhledávání a zobrazování informací.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 4. 2012
0x
11204x
Profil Škola21 - ICT ve školách očima učitelů
Národní ústav pro vzdělávání nedávno dokončil závěrečnou zprávu zachycující hodnocení situace škol v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT). Zpráva vychází z dat 585 škol,…
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 2. 2011
3x
22843x
Jak na online průzkumy
Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.
Zobrazeno
9
z
9
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025