Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „mimořádně nadaný žák“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání
13. 1. 2015 0x 15078x
Ten dělá to a ten zas tohle
Návrh strukturované výukové jednotky pro 1. stupeň ZŠ (vzdělávací obor Člověk a jeho svět, tematický okruh Lidé kolem nás), při níž jsou společně v jedné třídě bez přítomnosti asistenta pedagoga…
Základní vzdělávání
17. 4. 2014 0x 7336x
Proč se starat o nadané a kolik jich vlastně je
Nadaní nejsou homogenní skupina. Nejsou ani jen bezproblémoví, ani jen k životu nepoužitelní géniové, i když bychom jich pár z obou zmíněných skupin našli.
Gymnaziální vzdělávání
22. 9. 2009 0x 7581x
Charakteristika ŠVP - příklady zpracování - zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Gymnaziální vzdělávání
16. 4. 2008 0x 9221x
Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“
Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.
Speciální vzdělávání
7. 4. 2008 0x 11834x
Učitel a jeho žák – 2. část – žák Kryštof Eben
Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané…
Základní vzdělávání
7. 4. 2008 0x 8739x
Učitel a jeho žák – 1. část – žáci Pavla Umhöhová a Tomáš Popelář
První část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané…
Základní vzdělávání
14. 2. 2008 0x 10351x
Rozhovor s PaedDr. Marií Nedvědovou, ředitelkou ZŠ Porozumění v Českých Budějovicích
Rozhovor o vzdělávání mimořádně nadaných žáků ve speciální třídě zřízené v rámci Základní školy v Českých Budějovicích a charakteristice talentovaného žáka.
Základní vzdělávání
30. 6. 2004 0x 24765x
Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí
Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…
Zobrazeno 8 z 8 položek