Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „evaluace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (90)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 90 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 11. 2023 0x 1312x
Nové pojetí ověřování výsledků učení podle Aurora Institute
Zpráva o studii amerického Aurora Institute popisující nové formy zaznamenávání výsledků studia od SŠ přes VŠ až k celoživotnímu včetně příkladů již existujících řešení.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2023 0x 3205x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 11. 2019 0x 4768x
Indikátory inovací školství podle OECD
Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 10. 2019 0x 4017x
Hodnocení v duchu Two Rivers
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 9. 2018 0x 26730x
Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu
Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na…
Základní vzdělávání Spomocník
2. 5. 2017 15x 8388x
Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením
Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2015 0x 4415x
Common Sense Media
Informace o jedné zajímavé americké organizaci poskytující evaluační služby výukových materiálů, programů, a aplikací včetně na digitální gramotnost zaměřených metodických postupů.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2014 0x 9328x
Specifikace informační gramotnosti NIQES
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Základní vzdělávání
18. 8. 2014 0x 8804x
Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích
Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat…
Odborné vzdělávání
12. 2. 2014 0x 7718x
Kvalitu školy ovlivňují všichni pracovníci
Během října a listopadu 2013 se uskutečnila už druhá série workshopů o vlastním hodnocení škol. Dva workshopy byly určeny pedagogům obchodních akademií a středních průmyslových škol, jeden se věnoval…
Základní vzdělávání
14. 1. 2014 0x 8166x
Hodnocení a CLIL
Čtrnáctá kapitola seriálu Implementace CLILu do české školy vychází z příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ. Zamýšlí se nad principy v hodnocení žáků, které se aplikují v rámci CLILu.…
Základní vzdělávání
5. 12. 2013 0x 23235x
Moderní vyučování: Metody a styly učení
Ukázka z knihy Moderní vyučování, která vychází již v šestém přepracovaném vydání, nabízí úvodní část z kapitoly věnované motivaci a preferencím žáků při volbě metod a stylů učení.
Zobrazeno 12 z 90 položek