Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „autonomní učení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (5)
Zobrazení:
Zobrazeno 5 z 5 položek
Základní vzdělávání
8. 12. 2020 0x 7471x
Žáci tvoří obsah příští hodiny sami – Padlet
Padlet se často používá jenom pasivně, jako zdroj informací, učitel tam umístí nějaké svoje materiály a odkazy na videa a podobně a řekne žákům, „podívejte se na Padlet, tam to všechno máte“. Ne…
Gymnaziální vzdělávání
30. 3. 2016 2x 19618x
Konektivistické co-curriculum jako model autonomního učení
Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curriculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.
Gymnaziální vzdělávání
15. 3. 2016 0x 10683x
Práce s digitálním portfoliem jako součást efektivního procesu učení
Digitální portfolio představuje jeden z důležitých stavebních prvků, které mohou posílit reflektivní učení žáků a snížit distanci mezi školou a reálným prostředím, což může sehrát důležitou roli jak…
Základní vzdělávání
19. 12. 2013 0x 15149x
Plánování a struktura CLIL hodin
Jedenáctá kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ v seriálu Implementace CLIL do české školy se věnuje plánování CLILu. Struktura hodiny CLIL vychází z charakteru integrované výuky a…
Základní vzdělávání
26. 4. 2012 0x 10862x
Jak individualizovat výuku pomocí EJP na 1. stupni ZŠ
Příklad dobré praxe pracuje s rozvojem sebehodnocení u mladších školních žáků a má za cíl ukázat učitelům možný způsob individualizace práce při stanovení vlastních jazykových cílů žákem. Ukazuje,…
Zobrazeno 5 z 5 položek