Domů > Odborné články > Všechny články autora „Kamil Bujárek“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (5)
Zobrazení:
Zobrazeno 5 z 5 položek
Gymnaziální vzdělávání
15. 12. 2020 0x 6617x
Inspirace pro testování problematických regionů Evropy v Google Classroom
V tomto článku navazuji konkrétním příkladem na můj článek Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním zeměpise „sloupečkovou přiřazovací metodou“. Vzhledem k distančnímu vzdělávání jsem…
Základní vzdělávání
19. 12. 2019 0x 8878x
Úvod do geologie, geomorfologie a hydrologie Austrálie (zejména; žáci si osvojí s porozuměním i jiné navazující geografické znalosti)
Tento se článek zaměřuje na metodu směřující k rozvíjení schopnosti kritického posouzení odborných zdrojů. Tato metoda přispívá k upevňování sociálních, komunikativních i emocionálních dovedností,…
Základní vzdělávání
26. 9. 2019 2x 14585x
Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním zeměpise „sloupečkovou přiřazovací metodou“
V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou v podobě zopakování a upevnění důležitých generalizací, tvrzení, faktů přímo při…
Základní vzdělávání
24. 9. 2019 0x 8138x
Inspirace ke způsobu volby nezbytných místopisných pojmů při výuce (nejen) regionálního zeměpisu
Text přináší návrh techniky, jak – pokud možno objektivně – vybrat pojmy do místopisu při úvodu do regionálního zeměpisu určitého regionu. Text respektuje reálný stav, totiž že při učitelově přípravě…
Základní vzdělávání
18. 7. 2019 0x 9142x
Využití mapových podkladů a jednoduchá statistická analýza ve výuce reg. zeměpisu
Možný netradiční přístup výuky RG s využitím map ze školních atlasů se skupinovým zapojením žáků a následnou moderací jejich prací za účelem zápisu výsledných zjištění (místo výkladu a zápisu). …
Zobrazeno 5 z 5 položek