Celou pohádku najdete ve formátu PDF v příloze.
Nejprve žáci hádali obsah (název) knihy podle ilustrace na obalu knihy. Dostali doporučení na prohlídnutí oblečení a postav. Následně spolu diskutovali, o čem by mohl tatínek povídat dětem.
V další části hodiny žáci dostali upravený text z knihy, který byl rozdělen na dvě části – text a obrázky, které žáci při čtení přiřazovali k přečteným větám. První stranu žáci četli společně nahlas a ve dvojici se domlouvali na přiřazeném obrázku, což si následně zkontrolovala i celá třída. Druhou stranu četl každý sám, obrázky si žáci zkontrolovali na konci podle knihy.
Po přečtení a kontrole děti vymýšlely jiné varianty názvu pohádky a diskutovali o závěru textu.
Materiál byl poskytnut zdarma nakladatelstvím Albatros z publikace Sedm pohádek pro malé myšky. |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.