Tento text je součástí seriálu Abeceda managementu.
Nabízíme vám další z řady textů zabývajících se základní abecedou managementu. Tématem tohoto příspěvku je facilitace. Výstupem použití facilitace při poradách a v řešitelské týmu jsou informování a spokojení pracovníci. Platí zde pravidlo, že pokud jsou lidé lépe informováni o důvodech určitého rozhodnutí, když vědí, že jejich názory a nápady byly uváženy, když se rozhodování účastnili a považují ho za své, lépe přijmou konečné rozhodnutí. Texty jsou upraveny pro potřeby ředitelů a vedoucích pracovníků ve školách a školských zařízeních.
Použitá literatura a zdroje:
KEMP, J. M.: Jak řídit pracovní porady. Praha: Grada Publishing, 1996.
NÁGEL, K.: Úspěch! Strategie a metody. Praha: Grada, a. s., 1992.
PLAMÍNEK, J.: Synergický management, vedení, spolupráce a konflikty lidí ve firmách a týmech. ARGO, 2000.
ROBSON, M.: Skupinové řešení problémů. Praha: Victoria Publishing, 1993.
ŠULEŘ, O.: Manažerské techniky. Olomouc: Rubico, 1995.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Článek je zařazen v těchto kolekcích: