Odborné články Speciální vzdělávání Text kapitoly č. 9 z RVP ZV
Odborný článek

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

20. 10. 2005
Speciální vzdělávání
Autor
VÚP Praha

Anotace

Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na něž je třeba reagovat a vytvářet pro ně vhodné podmínky. Nejčastěji je nadání definováno jako soubor schopností, které umožňují jedinci dosahovat výkonů nad rámec běžného průměru populace. Množství žáků s mimořádným nadáním se odhaduje na 3 až 10 %24. Mimořádně nadaný žák může disponovat jedním, ale i několika druhy nadání.

Soubory ke stažení

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
82.03 kB
PDF
Text kapitoly č. 9 z RVP ZV
Autor
VÚP Praha

Hodnocení uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

RVP do 2024

Téma článku:

RVP / ŠVP