Hra má mnoho možností, jak ji upravit. Doporučuji prakticky zaměřené otázky zařadit až mezi nejnáročnější.
Skupiny otázek dle náročnosti
Otázka A (1 bod) B (3 body) C (5 bodů)
1.
2.
3.
4.
5.
Příklady otázek podle náročnosti
Skupina A (1 bod)
Skupina B (3 body)
Skupina C (5 bodů)
I nesmělí žáci mají možnost na jednodušších otázkách uspět byť jedním bodem, ale upevní si zdravé sebevědomí
Příprava skupin a učebny
Pravidla hry
Doplněk
Použití interaktivní tabule usnadní organizaci hry a zjednoduší materiální vybavení. Zvýší se i přehlednost herního pole. Pokud si vyučující při přípravě herního pole v digitální podobě dá „práci” i se zvukovými efekty, které reagují na úspěch či neúspěch nebo i jiné efekty zvukové i grafické vhodné pro tuto hru, atraktivita hry se tím jen zvýší.
Vhodné grafické či zvukové efekty – plamen, blesk, siréna hasičů, jásot, potlesk, povzdechy zklamání apod.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.
Článek je zařazen v těchto kolekcích:
Národní pedagogický institut České republiky © 2025