Motivace |
Rozhovor se žáky o dešti, připomenutí důležitosti vody. Hra - Dešťové kapičky Žáci se naučí rytmicky říkat říkadlo: Po zautomatizování říkají říkadlo pouze v duchu a rytmus nejdříve tleskají dvěma prsty, pak do dlaní, do stehen, dupají a postupně naopak. Vznikne efekt vzrůstajícího a utichajícího deště. Žáky lze rozdělit do skupin a postupovat kánonicky. |
Pracovní postup |
|
Evaluace |
Po skončení pozorování zhodnotíme, kolik spadlo ve kterém období srážek, jaký to mělo vliv na nutnost umělé závlahy, které stanoviště vyžadovalo kolik závlahy (stinná méně než slunná), vyvodíme další poznatky čitelné z tabulek a grafů. Množství spadaných srážek sledujeme každý den. (Meteostanice údaje zaznamenává průběžně, stačí je pouze jednou za týden vyhodnotit.) Píseň - Žízeň (Bez vody nelze žít, Spirituál kvintet) |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.