Skotský kurikulární institut Learning and Teaching Scotland vydal ve spolupráci se skotskou správní oblastí Severní Ayrshire a společností finančního managementu Stirling Park, s níž spolupracoval i v posledních třech letech, novou příručku pro výuku Hledané řešení - Pozitivní přístup. Příručka by měla pomoci školám začlenit výuku ekonomické a finanční gramotnosti do vlastních školních vzdělávacích programů a zároveň umožnit práci s tématy finanční odpovědnosti ve výuce. Zpracována je formou výukových případových studií. Jedna taková studie byla vydána na DVD, ve formě malého seriálu. Jim Lally, ředitel Skotského centra pro finanční gramotnost při skotském kurikulárního institutu, se o případových studiích vyjádřil s tím, že se jedná o praktické scénáře, které reflektují skutečný život. Učitelé, kteří se již s příručkou setkali, jsou jejím dopadem mezi studenty nadšeni. Tato publikace jim totiž bude přínosem při uplatňování mezioborových aspektů skotského kurikula. Tisícovka příruček bude bezplatně distribuována do každé střední školy ve Skotsku.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.