Samostatný úkol
Dobrovolný domácí úkol
Využití - frontálně
Práce skupin
Společná kontrola a diskuse nad otázkami
Samostatná práce žáků
Diskutujte nejprve ve dvojicích či větších skupinkách o těchto jídlech v souvislosti se zdravou výživou. Své závěry sdělte celé třídě. Ukažte si země původu na mapě. Porovnejte tato jídla s tradičními českými pokrmy. Diskutujte i o exotických jídlech, která znáte nebo jste o nich slyšeli.
Příklady jídel: vídeňský řízek, bavorské vdolečky, pařížský dort, maďarský guláš, italské těstoviny atd.
Řízený rozhovor
Úkol pro žáky - doplňte následující texty
Žáky rozdělíme do skupin a necháme je zjistit na Internetu, co znamenají OSN, UNICEF, UNESCO, WHO, EU. Každá skupina si poznamená název organizace, oblast jejího působení (obsahově i geograficky), příklady jejího působení.
Při kontrole této skupinové práce, která spočívá v přednesení informací získaných v jednotlivých skupinách celé třídě, vedeme žáky k úvahám a odpovědím na následující témata:
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.