Hlavní: Žáci vyjadřují vlastními slovy své pocity; a to jak verbálně, tak i neverbálně.
Dílčí: Žáci poznávají zátěžové situace z běžného života; navrhují, jak jim lze předcházet. Žáci označují v plánu školy místa možného výskytu šikany.
1. hodina
Vlak se pohybuje po třídě, na znamení učitele se žáci otočí, čímž se mění jejich role (lokomotiva - brzda). Hovoříme o pocitech.
2. hodina
3. hodina
[1] Všechny pracovní listy naleznete ke stažení na stránkách projektu.
Uvedený jednodenní projekt je možné s různými úpravami rozsahovými i obsahovými využít i v dalších ročnících, případně na celém 1. stupni, ideálně jako projekt celoškolní.
Ukázka pochází ze sborníku metodických námětů Realizace průřezových témat RVP ZV formou projektových dnů a center aktivit, který vznikl jako výstup z projektu Realizace průřezových témat RVP ZV formou projektových dnů. |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Tento článek je zařazen do seriálu Centra aktivit.
Ostatní články seriálu: