Žáci popíší rozdíl mezi většinovým a poměrným volebním systémem.
Žáci zhodnotí význam aktivní účasti občanů ve volbách.
2. Většinový a poměrný volební systém – vzorové příklady (10 min)
3. Volební příklady k dopočítání – pracovní list (15 min)
4. Různé možnosti interpretace výsledků a závěr (15 min)
Hodnotíme snahu žáků při doplňování pracovního listu, jejich zapojení do diskuze a snahu přemýšlet nad problematikou voleb.
Tato lekce je převzata z metodického portálu projektu Výchova k občanství realizovaného Centrem občanského vzdělávání. Další lekce naleznete na adrese www.vychovakobcanstvi.cz. |
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.